Declaratia de la Oradea: 5 lucruri de care mediul de afaceri local are nevoie pentru dezvoltarea sustenabila a companiilor
Conferinta Regionala Business to more Business, cel mai mare eveniment de afaceri din acest an pentru antreprenorii si managerii din Bihor si judetele invecinate, s-a desfasurat la Oradea, in data de 20 octombrie 2016.
Evenimentul a fost organizat de Doingbusiness.ro si a permis participantilor sa ia la cunostinta informatii relevante pentru mediul de afaceri, atat in ceea ce priveste consultanta fiscala, financiara si managementul performant, cat si in privinta instrumentelor pentru accelerarea afacerilor.
,,Evenimentul de la Oradea ne-a confirmat ca suntem cea mai importanta conferinta de afaceri anuala din Romania care acorda atentie sporita mediului de afaceri regional. Am venit la Oradea pentru a treia oara si ne bucuram ca mai mult de 130 de antreprenori, oameni de afaceri locali si persoane cheie din companii, ne-au confirmat ca Business to more Business este evenimentul care nu trebuie ratat de antreprenorii romani. In premiera la Oradea ne-am propus si am reusit nu doar sa aducem instrumentele utile dezvoltarii afacerilor catre companii, ci si sa devenim o portavoce a ceea ce oamenii de afaceri au nevoie. Asa am conceput, impreuna cu anterprenorii prezenti, ceea ce numim Declaratia de la Oradea’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.
Declaratia mediului de afaceri din Oradea include 5 puncte care au fost identificate si sustinute de participanti ca fiind strict necesare mediului de afaceri. Ele sunt:
1) Necesitatea stabilitatii legislatiei financiare si imbunatatirea legislatiei actuale astfel incat companiile sa aiba posibilitatea promovarii prin activitati de lobby a intereselor lor legitime;
2) Sunt necesare masuri care sa limiteze deficitul de forta de munca acut si mai ales deficitul major de forta de munca minim calificata;
3) Diminuarea presiunilor salariale induse in mediul privat de majorarea salariilor in sectorul administrativ prin largirea bazinului fortei de munca disponibila pentru sectorul privat;
4) Necesitatea imbunatatirii calitatii serviciilor financiare si importanta tratarii de catre institutiile financiare bancare a clientilor in functie de particularitatile lor;
5) Eliminarea super-birocratizarii ne necesare dar existente la nivelul institutiilor guvernamentale si diminuarea birocratizarii excesive.
Asociatia Firmelor Bihorene a fost co-organizator al Conferintei Business to more Business de la Oradea iar partenerii evenimentului au fost: Telekom Romania, Coface, Microsoft Romania, SAS, InfoCredit, Net Brinel si Kompass Romania. Ramada Oradea a fost partenerul logistic al conferintei. Partenerii evenimentului au adus in fata antreprenorilor prezenti instrumente utile pentru dezvoltarea afacerilor, de la optimizarea costurilor companiilor prin solutii individualizate/adaptate afacerilor, cunoasterea bonitatii clientilor, folosirea inteligenta a instrumentelor digitale de care deseori anterprenorii dispun deja (dar nu cunosc faptul ca dispun de ele si ca le pot utiliza fara costuri suplimentare), pana la instrumente inovatoare pentru extragerea informatiilor cele mai relevante din ,,oceanul de date’’ disponibil companiilor prin analizarea inteligenta a portofoliului de clienti.
Evenimentul a fost sustinut prin parteneriate media de: AGERPRES, Calendar Evenimente, Revista CARIERE, Evenimente Biz, Jurnalul de Afaceri, MANPRES, PrBox.ro, RBE Connect, Spatiulconstruit.ro, Manager Express, Transilvania Business, Investclub, ghidlocal.com, Inspire, Buzzjob, Crisana, Forbes. Participarea a fost gratuita pentru primele doua persoane inregistrate din cadrul fiecarei companii reprezentate la eveniment.
Conferinta face parte din Proiectul National Business to more Business care a debutat la Brasov, in 10 martie 2016 si a mai cuprins pana acum mediul de afaceri din Iasi, Prahova, Bucuresti, Sibiu, Ploiesti, Constanta si Cluj Napoca si va continua dupa Oradea cu evenimentul organizat la Timisoara in 8 decembrie 2016. Totodata, in luna noiembrie 2016, la Bucuresti, Doingbusiness.ro organizeaza evenimentul de referinta CEO Conference, cea mai completa conferinta de afaceri dedicata top managerilor din toata tara in care Doingbusiness.ro invita cei mai importanti lideri si experti pentru a prezenta experientele si strategiile lor pentru sectoare cheie ale economiei romanesti (detalii aici: http://new.doingbusiness.ro/eveniment/CEO_Conference/Ceo_Conference_-_Shaping_the_Future/31).
Despre Doingbusiness.ro
Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care ofera utilizatorilor informatii depre oportunitatile din economia nationala precum si prezentarea principalelor companii active in fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicatiile Romanian Business Digest si Major Companies in Romania in variante print si online.
Serviciile noastre includ: servicii de agentie de evenimente, servicii de comunicare si direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, BUSINESS to more BUSINESS, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit.
Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2016 de catre Doingbusiness.ro sunt disponibile aici.