Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

FARM creeaza o oaza de liniste in Singapore

FARM creeaza o oaza de liniste in Singapore

Orasul Singapore este un centru de afaceri si recreere care pulseaza de viata, a carui estetica este presarata cu elemente arhitecturale si ingineresti deosebite. In ultimii ani orasul s-a remarcat printr-o serie de cladiri cu o arhitectura spectaculoasa promovandu-l ca un important centru de design la nivel mondial. Pornind de la cladirea Marina Bay Sands pana la Gardens by the Bay (Moshe Safdie) si Supertrees (Grant Associates and Wilkinson Eyre) comunitatea de design se uita spre Sigapore pentru a vedea noi proiecte mamut menite sa impresioneze.

 

Echipa locala de arhitecti, FARM se poate lauda cu o noua locuinta de lux realizata in oras. Denumita „the Wall House” aceasta casa a fost conceputa pentru doua generatii - parintii aflati la pensie si unul dintre copii. Datorita necesitatii de a multumi si de a indepli cerinte de spatiu diverse in cadrul aceleasi case, arhitectii au distribuit functiunile in doua volume separate.

 

 

Acestia declarau urmatoarele: „Aceasta este povestea a doua case - cu estetica asemanatoare, independente dar functionand ca un intreg. Aceasta separare in doua volume, a fost cauzata pe de o parte datorita suprafetei mari a terenului si pe de alta datorita cerintelor beneficiarilor. Din punct de vedere al spatiilor, acestea au fost distribuite in doua blocuri de piatra care contin zona de zi si dormitorul matrimonial si un bloc cu un singur nivel care contine spatiile de recree ale casei”.

 

Lucrand impreuna cu KD Architects, Locus Associates, Base6 si Terre Pte Ltd, echipa FARM a reusit sa conceapa o casa flexibila care sa ofere 1,116mp pentru intreaga familie. Pentru legarea celor doua volume a fost creata o gradina tampon, plantata cu sase copaci zvelti care se ridica printr-un decupaj circular realizat in plafon. Paleta cromatica a intregii locuinte a fost mentinuta in zona tonurilor neutre, materialele naturale precum piatra de granit sau lemnul ramanand netratate pentru a se pune in evidenta texturile acestora.

 

La exterior amenajarea gradinii s-a inspirat din organizarea unei gradini chinezesti traditionale cu perspective directionate si „tablouri” naturale incadrate de elemente decorative. Pajistea de un verde smarald se extinde pana pe acoperisul casei si poate fi accesat prin traversarea unui pod din piatra ce „pluteste” un ochi de apa. Vitraje generoase permit membrilor familiei sa se bucure de privelistile catre oras si in acelasi timp extind spatiile interioare pe terasele amenajate in gradina.

 

Mai multe informatii gasiti pe: http://www.worldarchitecturenews.com

Traducere si adaptare: Arh. Raluca Popa

FARM creeaza o oaza de liniste in Singapore

Informații din scurgerea de informatii a documentelor Google.

a. Datele utilizatorilor Chrome sunt folosite în clasamente.

b. Desi Google a fost ferm in 2012, spunand că nu folosește datele din Google Chrome pentru a clasifica site-urile web, scurgerea de documentație din luna Mai 2024 spune o poveste diferită.

c. Specialisti SEO la nivel global au analizat si interpretat atributele identificate mentionand ca Google utilizeaza datele despre clicuri din Chrome pentru a evalua calitatea și popularitatea unui website.

d. De asemenea, Google poate utiliza aceste atribute pentru a determina cele mai importante sau populare linkuri atunci când decide ce pagini să includă în linkurile suplimentare care apar sub unele rezultate de căutare.

Ce înseamnă asta pentru un website?

Înseamnă că o experiență excelentă pentru utilizatori este indispensabilă.

Dacă Google utilizează date de click și de navigare din Chrome, trebuie să vă asigurați că utilizatorii pot naviga cu ușurință pe site-ul dvs., pot găsi rapid ceea ce doresc și pot rămâne pe site-ul dvs. datorită calității continutului pe care il oferiti.

Scopul este cresterea timpulului de implicare a utilizatorului, scăzând în același timp rata de respingere (bounce-rate).

Un alt lucru pe care Google l-a negat aparent în mai multe ocazii anterioare este utilizarea datelor din SERP (search engine results page) pentru a ghida clasamentele rezultatelor.

Se pare insa ca google se bazeaza intr-o mare măsură pe datele click-urilor.

Cei care urmăresc procesul dintre Google si Departamentul de Justitie al US cunosc deja NavBoost și Glue, două sisteme de clasare care folosesc datele de click pentru a îmbunătăți sau reduce clasamentele cautarilor.

După trei ani, un judecător din Washington, DC, va audia cazul Departamentului de Justiție împotriva Google.

Departamentul de Justitie susține că Google a încheiat acorduri anticoncurențiale cu Apple și alte companii, în timp ce Google susține că cota sa dominantă de piață este rezultatul unui produs superior. Este cel mai mare proces anticoncurential tehnologic care ar putea schimba balanta puterii in mediul online.

Scurgerea de informatii a documentelor Google confirmă prezența acestor doi factori. De asemenea, arată existența mai multor module legate de click precum Click-uri proaste, Click-uri bune sau click-uri cu cea mai lunga durata de utilizare care influențează clasamentele.

Acest lucru sugerează că Google poate filtra click-urile pe care nu le dorește (badClicks) și le poate include pe cele pe care le doreste (goodClicks).

De asemenea, se pare că măsoară lungimea click-urilor. Nu, nu facem referire la cât timp cineva ține apăsat butonul de click. Este despre dacă utilizatorii rămân pe o pagină web o perioada mai mare de timp după ce fac click , revin la rezultatul căutării pentru că nu au fost mulțumiți de rezultat sau parasesc pagina pentru a naviga pe alte pagini online.

FARM creeaza o oaza de liniste in Singapore

Asadar, ce înseamnă asta pentru propietarii de website-uri?

Soluția este de a crea conținut de înaltă calitate care să atragă si sa ajute utilizatorii mediului online astfel incat continutul creat să se potrivească cu intentiile de căutare (nevoia consumatorilor).

Recomand monitorizarea și îmbunătățirea valorilor precum ratele de click și timpul pe pagină.

Dacă vedeți fie o valoare în scădere, fie alte valori de implicare, cum ar fi rata de respingere în creștere, atunci găsiți o modalitate de a oferi mai multă valoare pentru pagina respectivă sau de a o face mai relevantă pentru utilizatori.

PageRank

Unul dintre cele mai interesante lucruri din documentele Google este despre utilizarea continuă a PageRank.

Da, brevetele legate de PageRank ar fi putut expira ca valoare pentru google inca din 2019, insa documentele de acum sugerează că PageRank este in continuare un factor important în algoritmul de clasare pe Google.

PageRank se bazează pe teoria conform căreia „Site-uri de incredere” reprezinta un grup de site-uri și pagini web pe care Google le consideră autorizate și de încredere.

Atributul PageRank sugerează că linkurile directe de la un site de incredere pot avea un rang mai ridicat.

PageRank a fost determinat anterior de cantitatea și calitatea link-urilor care indică pagina dată.

Dacă un site web autorizat a creat un link către site-ul dvs., acesta a fost un vot de încredere mai mare și a furnizat un link mai puternic decât un link de la un site web neautoritar.

Cu alte cuvinte, backlink-urile de înaltă calitate sunt o parte integrantă a strategiei generale de SEO despre care am mai scris aici:

https://www.miriodev.ro/post/strategii-seo-care-inca-functioneaza-%C3%AEn-2024

https://www.spatiulconstruit.ro/articol/backlink-uri-bune-versus-backlink-uri-proaste.-importanta-lor-pentru-succesul-unui-site/24973

FARM creeaza o oaza de liniste in Singapore

Informații din scurgerea de informatii a documentelor Google.

a. Datele utilizatorilor Chrome sunt folosite în clasamente.

b. Desi Google a fost ferm in 2012, spunand că nu folosește datele din Google Chrome pentru a clasifica site-urile web, scurgerea de documentație din luna Mai 2024 spune o poveste diferită.

c. Specialisti SEO la nivel global au analizat si interpretat atributele identificate mentionand ca Google utilizeaza datele despre clicuri din Chrome pentru a evalua calitatea și popularitatea unui website.

d. De asemenea, Google poate utiliza aceste atribute pentru a determina cele mai importante sau populare linkuri atunci când decide ce pagini să includă în linkurile suplimentare care apar sub unele rezultate de căutare.

Ce înseamnă asta pentru un website?

Înseamnă că o experiență excelentă pentru utilizatori este indispensabilă.

Dacă Google utilizează date de click și de navigare din Chrome, trebuie să vă asigurați că utilizatorii pot naviga cu ușurință pe site-ul dvs., pot găsi rapid ceea ce doresc și pot rămâne pe site-ul dvs. datorită calității continutului pe care il oferiti.

Scopul este cresterea timpulului de implicare a utilizatorului, scăzând în același timp rata de respingere ( bounce-rate ).

Un alt lucru pe care Google l-a negat aparent în mai multe ocazii anterioare este utilizarea datelor din SERP ( search engine results page ) pentru a ghida clasamentele rezultatelor.

Se pare insa ca google se bazeaza intr-o mare măsură pe datele click-urilor.

Cei care urmăresc procesul dintre Google si Departamentul de Justitie al US cunosc deja NavBoost și Glue, două sisteme de clasare care folosesc datele de click pentru a îmbunătăți sau reduce clasamentele cautarilor.

După trei ani, un judecător din Washington, DC, va audia cazul Departamentului de Justiție împotriva Google.

Departamentul de Justitie susține că Google a încheiat acorduri anticoncurențiale cu Apple și alte companii, în timp ce Google susține că cota sa dominantă de piață este rezultatul unui produs superior. Este cel mai mare proces anticoncurential tehnologic care ar putea schimba balanta puterii in mediul online.

Scurgerea de informatii a documentelor Google confirmă prezența acestor doi factori. De asemenea, arată existența mai multor module legate de click precum Click-uri proaste, Click-uri bune sau click-uri cu cea mai lunga durata de utilizare care influențează clasamentele.

Acest lucru sugerează că Google poate filtra click-urile pe care nu le dorește (badClicks) și le poate include pe cele pe care le doreste (goodClicks).

De asemenea, se pare că măsoară lungimea click-urilor. Nu, nu facem referire la cât timp cineva ține apăsat butonul de click. Este despre dacă utilizatorii rămân pe o pagină web o perioada mai mare de timp după ce fac click , revin la rezultatul căutării pentru că nu au fost mulțumiți de rezultat sau parasesc pagina pentru a naviga pe alte pagini online.

FARM creeaza o oaza de liniste in Singapore

Asadar, ce înseamnă asta pentru propietarii de website-uri?

Soluția este de a crea conținut de înaltă calitate care să atragă si sa ajute utilizatorii mediului online astfel incat continutul creat să se potrivească cu intentiile de căutare (nevoia consumatorilor).

Recomand monitorizarea și îmbunătățirea valorilor precum ratele de click și timpul pe pagină.

Dacă vedeți fie o valoare în scădere, fie alte valori de implicare, cum ar fi rata de respingere în creștere, atunci găsiți o modalitate de a oferi mai multă valoare pentru pagina respectivă sau de a o face mai relevantă pentru utilizatori.

PageRank

Unul dintre cele mai interesante lucruri din documentele Google este despre utilizarea continuă a PageRank.

Da, brevetele legate de PageRank ar fi putut expira ca valoare pentru google inca din 2019, insa documentele de acum sugerează că PageRank este in continuare un factor important în algoritmul de clasare pe Google.

PageRank se bazează pe teoria conform căreia „Site-uri de incredere” reprezinta un grup de site-uri și pagini web pe care Google le consideră autorizate și de încredere.

Atributul PageRank sugerează că linkurile directe de la un site de incredere pot avea un rang mai ridicat.

PageRank a fost determinat anterior de cantitatea și calitatea link-urilor care indică pagina dată.

Dacă un site web autorizat a creat un link către site-ul dvs., acesta a fost un vot de încredere mai mare și a furnizat un link mai puternic decât un link de la un site web neautoritar.

Cu alte cuvinte, backlink-urile de înaltă calitate sunt o parte integrantă a strategiei generale de SEO despre care am mai scris aici:

https://www.miriodev.ro/post/strategii-seo-care-inca-functioneaza-%C3%AEn-2024

https://www.spatiulconstruit.ro/articol/backlink-uri-bune-versus-backlink-uri-proaste.-importanta-lor-pentru-succesul-unui-site/24973

Panouri acustice suspendate -  BuzziShade.png
Panouri acustice suspendate - BuzziShade.png

Ai o întrebare despre acest subiect? Scrie-o aici!

user
Ataseaza fisiere
(Foto, video sau PDF. Maxim 1600x1600 pixeli @ 50 MB)
Anunță-mă când răspunde cineva
Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.