Grupul GROHE inregistreaza din nou o crestere a veniturilor din vanzari in semestrul I al anului 2014
Vânzările grupului au crescut cu 3% față de anul precedent / EBITDA a crescut la 142 de milioane euro / Trimestrul II se prezintă mai bine decât trimestrul I.
Luxemburg, 29 august 2014. Semestrul I al anului 2014 a demonstrat că strategia de creștere a GROHE Group S.à r.l. a fost de succes, întrucât compania și-a majorat din nou veniturile din vânzări comparativ cu aceeași perioadă a anului 2013. Înregistrând 754 milioane de euro, veniturile consolidate au crescut cu 3% față de aceeași perioadă a anului precedent (n.r. 730 milioane de euro în 2013).
Cu o creștere de 4%, veniturile din vânzări din trimestrul II au arătat o tendință ascendentă față de vânzările din trimestrul I, atunci când creșterea a fost de 3%.
În România, afacerile GROHE au crescut cu cca. 12% în primele 6 luni ale lui 2014 față de aceeași perioadă a anului 2013.
Evoluția vânzărilor a fost evidentă pe toate piețele internaționale ale Grupului GROHE. Însumând 51% din totalul vânzărilor, piața europeană a înregistrat o creștere de 4% în primul semestru al anului. Din aceasta, 15% din vânzări revin Germaniei, care a realizat o creștere de 5%. Continentul American a înregistrat 7%, cu o creștere a vânzărilor de 5% față de aceeași perioadă a anului precedent. Vânzările din Asia și Orientul Mijlociu, inclusiv Africa, au crescut fiecare cu 2%.
Veniturile operaționale ale grupului înainte de dobânzi, taxe, depreciere și amortizare (EBITDA) au crescut cu 1 milion de euro și s-au cifrat la 142 milioane de euro în primele șase luni ale anului.
Despre Grupul GROHE
Grupul GROHE este format din Grohe AG, Hemer, Joyou AG, Hamburg și alte subsidiare de pe piețele externe. Grupul GROHE este lider la nivel mondial în furnizarea de armături sanitare.
Fiind o marcă internațională, GROHE este construit pe baza valorilor sale de brand: stabilirea de noi standarde în domeniul calității, tehnologiei, designului și al dezvoltării de soluții care să economisească resursele naturale, furnizând produse care să respecte deviza “Pure Freude an Wasser”. Prin marca Joyou grupul acoperă piața chineză, aflată într-o creștere rapidă.
Administrat de către GROHE Group S.à r.l., Luxemburg, grupul are o forță de muncă la nivel mondial în medie de 9.300 de angajați (inclusiv cei 3.500 din cadrul Joyou). Dintre aceștia, aproximativ 2.400 lucrează în cadrul GROHE Germania. În anul 2013, Grupul GROHE a generat vânzări consolidate de 1,45 miliarde de euro.
Grupul GROHE deține 9 unități de producție proprii, din care 6 se află în afara Germaniei, și anume în Portugalia, Tailanda, Canada și China (Joyou). Compania realizează în mod curent 85% din vânzările sale în afara Germaniei.
Grupul GROHE a fost preluat în ianuarie 2014 de către grupul LIXIL și Banca de Dezvoltare a Japoniei. Grupul LIXIL este lider mondial în industria materialelor de construcții și a echipamentelor pentru locuințe. GROHE și Joyou rămân independente în cadrul Grupului LIXIL.