Inteligență artificială, automatizare, flexibilitate. Despre viitorul forței de muncă la Tomorrow@Work 2020
Update 13 martie 2020: In contextul evolutiei actuale cauzate de COVID-19 in tara noastra, echipa BusinessMark se gandeste la siguranta participantilor si, prin urmare, am decis sa reprogramam evenimentele ce erau prevazute pentru perioada urmatoare. Astfel, evenimentele Colorful.hr Annual Meetup din Timișoara, Constanța și Iași au fost amanate pana la o data ce va fi comunicata ulterior prin intermediul site-ului: www.business-mark.ro, pe mail, pe canalele noastre de social media (Facebook, LinkedIn, Instagram), cat si prin intermediul newsletterelor. Toate inregistrarile de pana acum raman valabile pentru noile date pe care le vom stabili dupa depasirea situatiei actuale.
...
Evenimentul va avea loc la Hotel Radisson Blu din București și vizează: HR Managers & HR Directors, HR Business Partners, Talent & Aquisition Managers, Employer Branding Managers, HR Specialists, Consultanți, Directori Generali, Team Leaders, Antreprenori.
Alături de noi vor fi numeroși specialiști români și internaționali, care vor vorbi despre: liderii de mâine, performanța în lumea digitală, employer branding și employee experience, hybrid jobs, ce îi motivează pe angajații de mâine, impactul tehnologiei informațiilor asupra pieței forței de muncă, retenție, flexibilitatea joburilor, productivitate și AI, și multe altele, pe care le puteți consulta aici.
- SOPHIE THEEN, VP of People, Pollen (Marea Britanie);
- ALESSIO D’ERCOLE, Global HR Director R&D, L'Oréal (Franța);
- TIM ACKERMANN, Head Of Global Talent Acquisition, TUI Group (Germania);
- ANA AFTENI, Regional HR Director South Europe, Reckitt Benckiser (Italia);
- OLIVER PERKINS, Author, Facilitator and Managing Director, Brainovate;
- AMALIA STERESCU, Leadership Consultant, Personal Branding Strategist, Public Speaking Coach;
- ANDRE DE WIT, Dean, Leadership Academy Amsterdam (Olanda);
- CRISTINA IONESCU, HR Manager South Central Europe, Mondelez;
- ROB VEERSMA, Global Director Training & Development, Gazprom International (Olanda);
- NICK HENLEY, International keynote speaker, Author (Marea Britanie);
- BARBARA ZYCH, CEO, Employer Branding Institute (Polonia);
- ELENA BADEA, Managing Partner, Valoria Business Solutions;
- FLORIN TĂTARU, Group HR Director, Help Net Farma & Farmexim;
- AURELIAN CHITEZ, Sales Director, Romanian Software;
- FLORENTINA GREGER, Head of Human Resources, Zitec;
- STELIAN BOGZA, Co-founder, BenefitOnline,
- ELA BANU, Head of Operations, ING România;
- LIVIA DRAGOMIR, Coordinator of Agile Teams, ING România;
- RALUCA RESMERIȚĂ, Sales Director, DRUID.
Prețul STANDARD al unui bilet ziua I + ziua II este de 1104 RON + TVA. Acces ziua I – 670 RON TVA, valabil după 6 martie 2020. Acces ziua II – 670 RON TVA. Totodată, oferim discounturi de grup: 10% – 2 participanți; 15% – 3 participanți; 20% – 4+ participanți. Mai multe detalii despre modalitatea de înscriere aici.
Din 2013, BusinessMark a organizat 29 de evenimente de HR în șase orașe, în prezența a 3.500 de participanți. Mark your B2B opportunity, alături de BusinessMark!
Eveniment organizat de BusinessMark, susținut de: Romanian Software, Signal Iduna, Mondelez International, Cullinaryon.
Cu sprijinul: BCCBR – Billateral Chamber of Commerce Bulgaria-România, CCIB – Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București, CCIFER – Camera de Comerț și Industrie Franța-România.
Radioul oficial al evenimentului: Europa FM
BusinessMark sprijină: Plantăm Fapte Bune în România, The Social Incubator
Parteneri media: Centrul de Presă, Transilvania Busines, Debizz, Financial Market, Jobzz.ro, lajumate.ro, All About Jobs, Portal HR, infoOradea.ro, Express de Banat, IQads, inOras.ro, PR Wave, Jurnalul de Afaceri, Ziare.com, Business24, Clujul de Buzunar, administratie.ro, Global Manager, Business Press, Manager Express, Monitorul de Făgăraș, SMARK, MATEK, FinzOOm, Top Business, birouinfo.ro, depozitinfo.ro, Market Watch, LivePR, Constructiv, Piața Trade Services, Comunicare Online, Comunicate PR, Financiarul.ro, PR BOX, RBE CONNECT, Top Business.