“Internetul suportă orice, dar nu uită și nu iartă.” Cum transformă digitalizarea economia României?
"Digitalizarea este un trend care vine ca un tsunami", a afirmat în cadrul conferinței Mihai Tandea, Director Regional Allianz-Tiriac Asigurări, care a arătat cum schimbă digitalizarea piața asigurărilor, produsele, conduita angajatorilor dar și angajaților.
"Digitalizarea ne-a făcut să definim foarte clar ceea ce înseamnă ,,normal’’ în Internet of Things. De fapt, vorbim despre noul normal în contextul soluțiilor pe care le creăm special pentru clienți, altfel spus optimizarea costurilor prin soluții adaptate fiecărui tip de afaceri", a declarat în cadrul conferinței Mircea Hațegan, Director Vânzări Segment Business, Telekom România.
"Internetul suportă orice, dar nu uită și nu iartă", a atenționat Daniel Pană - Head of Sales Development Europe - Kompass International, cel care a prezentat care sunt oportunitățile și provocările ,,noului normal’’ din vânzări și anume social selling bazat pe business intelligence. Astfel, audiența prezentă a putut afla noi tactici de a comunica, a atrage și fideliza clienții. Cu această ocazie, a fost lansat în premieră în România aplicatia EasyBusiness Sales Accelerator - un instrument digital extraordinar de util pentru crestrea eficientei in vanzari.
Antreprenorii prezenți la eveniment au aflat de la Daniela Marin - Principal Manager BERD, cum poate fi dezvoltată o afacere prin consultanță co-finanțată nerambursabil oferită prin instituțiile financiare. Daniela Marin a exemplificat cât de reduse și eficiente pot fi costurile consultanței în momentele de cumpănă ale unei companii. "Nu vă gândiți la zeci de mii de Euro. Avem exemple în cadrul segmentului de consultanță pentru afaceri mijlocii în care, cu doar 8.000 de Euro, societățile au reușit să treacă peste o situație care ar fi putut însemna închiderea afaceri, să descopere și să intre pe noi piețe", a mai spus Daniela Marin.
"Apar noi tactici de digital marketing în epoca post-GDPR. Instrumentele sunt la îndemână însă nu întotdeauna companiile știu despre existența acestora și prin urmare sunt subutilizate", a spus în cadrul conferinței consultantul Tudor Galoș care a identificat și care sunt acele instrumente.
"Managerii din Generația Y schimbă regulile jocului în marketingul B2B, deoarece 60% dintre aceștia nu vor să fie contactați nesolicitat prin telefon sau email. Mai mult, vor o interacțiune online și offline integrată și personalizată", a spus Elena Badea, Managing Director al companiei de consultantă Valoria Business Solutions, care a prezentat date în avan-premieră din cel mai recent studiu.
Evenimentul a prezentat și modalități de accelerare a vânzărilor fără resurse suplimentare, dezvăluite de Ozana Giușcă - Fondator Tooliers.
Conferința a beneficiat de prezența specială a lui Allan Kleynhans, speaker internațional, coach și trainer, care a maximizat interactivitatea audienței prin workshopul despre identificarea căilor prin care managerii pot duce performanța la cel mai înalt nivel.
"În epoca digitalizării, conținutul este rege", a concluzionat Dumitru Ion - CEO DoingBusiness.ro, organizatorul conferinței. Dar cum transformă digitalizarea economia României? "Sunt multe companii care vor schimba cererea și oferta în toate industriile din România făcând un singur lucru simplu: folosind instrumentele celei de-a patra revoluții industriale, precum IoT sau inteligența artificială. Nu există vreo companie suficient de mare care să fie suficient de pregătită pentru provocarea adusă de digitalizare. De aceea, prin aceste evenimente, vrem să pregătim antreprenorii și managerii pentru ceea ce va urma: modificarea a tot ceea ce e important pentru companii: de la producție și consum până la intermediere financiară", a mai declarat Dumitru Ion, în contextul prezentării în premieră a datelor privind profitabilitatea companiior românești în 2017. Prezentarea sa a fost realizată pe baza celor mai recente date disponibile dar și al unui studiu internațional care arată că mai mult de jumătate dintre companiile din clasamentul Fortune 500 au dispărut din anul 2000 până în prezent, digitalizarea fiind principalul motiv.
În cadrul conferinței a fost lansată și publicația Romanian Business Digest editată de DoingBusiness.ro, "Peste 20 de lideri de afaceri din România ne-au ajutat, prin perspectivele lor unice, să decodificăm în Romanian Business Digest cea de-a patra revoluție industrială și efectele ei pentru mediul de afaceri din România. Este o lectură obligatorie pentru cei care vor să înțeleagă cum și de ce se schimbă modul de a face afaceri prin Internet of Things", a transmis audienței Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.
Partenerul principal al evenimentului a fost Telekom România. Parteneri ai conferinței au fost Allianz-Țiriac Asigurări, BERD, Dentestet, Tudor Galoș Consulting, Valoria, Kompass Romania, Allan Kleynhans International, Tooliers, Pescariu Sports&Spa. Evenimentul a fost sprijinit de Qubiq Digital Solutions și Samsung Club, iar partenerii media care au susținut evenimentul au fost Agerpres, Transilvania Business, ziare.com, Săptămâna Financiară, Jurnalul de Afaceri, Cariere, Business24, CFnet- Revista de Actualitate Financiară, Financial Market, spatiulconstruit.ro, Calendar Evenimente, InvestClub, PRbox.ro, Manager Express, RBE Connect, Evenimente Biz.
Conferința națională Business (r)Evolution continuă la Iași (18 octombrie 2018) și Brașov (31 octombrie 2018). În data de 22 noiembrie 2018 DoingBusiness.ro organizează la Cluj-Napoca a doua conferință de referință din acest an - CEO Conference - Shaping the Future.