Ne ajuti sa incepem anul cu o fapta buna?
Un inceput de an plin de fapte bune pentru TEKA Romania! TEKA Romania doreste sa cunoasca nivelul de multumire al utilizatorilor de electrocasnice, intentiile si dorintele celor care isi vor achizitiona produsele electrocasnice TEKA in 2016.
"Daca stim care sunt preferintele clientilor ne este mult mai simplu sa pregatim oferta Teka Romania pe masura asteptarilor acestora. De aceea, ne-am gandit sa organizam un studiu de piata care presupune completarea unui chestionar cu cateva intrebari care sa ne ajute sa tragem niste concluzii. Cat despre fapte bune, trebuie sa spunem ca pentru fiecare chestionar completat TEKA Romania doneaza cate 5 ron catre « Asociatia Provita pentru nascuti si nenascuti ». Aceasta deschidere catre fapte bune dorim sa o generalizam si catre consumatorii nostri. Mai multe chestionare completate pentru TEKA Romania aduc mai multi bani Asociatiei Provita" a declarat Directorul general Teka Romania, Valeriu Vasiliu.
Chestionarul satisfactie consumator electrocasnice incorporabile il gasiti aici. Campania este programata sa fie derulata in perioada 12 ianuarie - 12 februarie.
Am ales http://www.asociatiaprovita.org/ pentru ca aceasta asociatie sustine viata si familia, iar eforturile lor sustinute merita concursul nostru. Sunt ceea ce numim exemplu pozitiv. Spre exemplu, in tabara din Valea Screzii locuiesc 120 de persoane, din care 80 copii si adolescenti, tineri orfani care au parasit sistemul de stat, femei si barbati in varsta. Restul asistatilor Provita (in jur de 400 de persoane) se afla in grija familiilor din satele Valea Plopului si Valea Screzii.
Studiul de piata este dezvoltat cu o echipa formata din Adshop Interactive si Neomar Consulting. Proiectul a avut o componenta de research, creatie, comunicare online si CSR.
Directorul general Teka Romania, Valeriu Vasiliu, a mai declarat "intentia acestui studiu este de a putea oferi un mesaj mai potrivit, dedicat fiecarui segment de consumator de electrocasnice incorporabile. Teka vrea sa ofere solutii conform asteptarilor si nevoilor clientilor. Atunci cand stii ce se doreste poti implini acele dorinte, si poti chiar sa le depasesti!"
Obiectul este ascuns