Saint-Gobain primeste distinctia The Grand Prix d’Or Award la categoria Logo Design
Cu ocazia evenimentului TOP/COM GRANDS PRIX CORPORATE BUSINESS 2017, Congres despre Comunicare in Companiile Multinationale care a avut loc la Paris, Saint-Gobain a primit Grand Prix d’Or (cea mai inalta distinctie) la categoria „Logo Design”.
Premiul, oferit de un juriu format din profesionisti in comunicare si digital, recunoaste inovatia si creativitatea initiativelor de comunicare ale anului. Acesta ilustreaza succesul schimbarii identitatii vizuale a Grupului si al noii strategii de comunicare a marcii.
Saint-Gobain este renumit pentru faptul ca a stiut tot timpul sa se reinventeze si sa se adapteze la modernitate ramanand, in acelasi timp, conectat la valorile sale initiale. Astfel ca, noul logo este expresia strategiei unei marci conectate la provocarile comunicarii de astazi. Principalele valori ale noului logo reflecta bunastarea, confortul, sustenabilitatea si inovatia.
„Pana acum ne-am concentrat pe caracterul descentralizat al Grupului, bazat pe vasta recunoastere pe care marcile Grupului o au in randul clientilor si profesionistilor. Astazi, Grupul doreste sa aiba o conexiune mai stransa cu utilizatorii finali, cu persoanele care locuiesc sau isi desfasoara activitatea in cladirile din intreaga lume in care s-au folosit solutiile si produsele noastre”, declara Constantin Hariton, Delegat General Adjunct al Grupului Saint-Gobain pentru Romania.
Noul logo sprijina platforma marcii companiei, ilustrand orizontul vibrant prin intermediul caruia Grupul isi lasa amprenta asupra locurilor in care traim, muncim sau ne petrecem timpul. Culorile calde si luminoase exprima conexiunea emotionala cu clientii si consumatorii. Nuantele pastelate exprima valorile Grupului: verde pentru mediul inconjurator, albastru pentru inovatie si rosu pentru energie.
Modificarea logo-ului vine ca un raspuns din partea Grupului pentru crearea unei legaturi mai stranse cu publicul larg, deoarece utilizatorii finali joaca un rol din ce in ce mai important in alegerea produselor care se folosesc in cadrul proiectelor.
Obiectivul Saint-Gobain este acela de a-si consolida vizibilitatea, in mod special in aceasta era digitala in care pozitionarea marcii nu este doar o oportunitate, ci o necesitate.
Despre Saint-Gobain
Cu o vasta experienta si capacitate de inovare, Saint-Gobain, lider mondial in domeniul habitatului si al materialelor de constructii, creeaza, produce si distribuie materiale si solutii care contribuie la bunastarea si viitorul fiecaruia dintre noi. Acestea pot fi gasite pretutindeni, in locurile in care traim si in viata de zi cu zi: in cladiri, transporturi, infrastructura si in multe aplicatii industriale. Ele ofera confort, performanta si siguranta, abordand provocarile legate de constructie durabila, de eficienta utilizarii resurselor si de schimbarile climatice. Cu vanzari de 39,1 miliarde de euro in 2016, Saint-Gobain opereaza in 67 de tari si are peste 170.000 de angajati. Pentru mai multe informatii despre Saint-Gobain, vizitati www.saint-gobain.com si accesati contul de Twitter @saintgobain.
In Romania, Saint-Gobain detine opt activitati (Abrasives, Brodrene Dahl, Glass, Pietta Glass Working, Isover, PAM, Rigips si Weber), cu aproximativ 1400 de angajati si opereaza 11 unitati de productie in opt situri industriale situate in Branesti, Calarasi, Ploiesti, Satu-Mare, Tulcea, Turda , Suceava si Valenii de Munte.
Pentru mai multe amanunte, vizitati: www.saint-gobain.ro, contul de Facebook Saint-Gobain Romania, LinkedIn Saint-Gobain Romania si Twitter @saintgobain_ro.