STERGATOARE PROFESIONALE DIN ALUMINIU LASER DESIGN
De ceva timp incoace, in Romania, s-a simtit o evolutie frumoasa in cererea preponderenta pentru sistemele de covoare din aluminiu, numite stergatoare profesionale din aluminiu, incepand de la arhitecti, proprietari de afaceri, administratori, pana la preoti parohi si multe alte categorii din mediul social si economic.
Practica arata ca utilizarea tot mai frecventa a stergatoarelor din aluminiu se datoreaza mai multor factori externi si interni, printre care putem mentiona:
- imaginea pe care o creaza un stergator amplasat profesionist la intrare
- siguranta in cazul alunecarilor
- oprirea transportarii murdariei in interiorul cladirilor
- frica de a pierde clientul din cauza concurentului, care este dotat cu un stergator sau cu o alta solutie de bariera de praf
- posibilitatea de a realiza un produs pentru orice moft tehnic sau estetic, s.a.
Aceste sisteme de protectie reprezinta o alternativa a presurilor de intrare, care de obicei sunt clasificate ca utilizare, fie presuri de exterior, fie presuri de interior, mai putin varianta mixta, care este valabila in cazul stergatoarelor profesionale din aluminiu. Un sistem mixt presupune combinarea a doua sau mai multe modele de insertii, cum ar fi insertia de cauciuc cu insertia de perie, fie perie cu textil si alte 50 de combinatii cel putin.
Stergatoarele profesionale de intrare reprezinta una dintre solutiile cele mai recomandate pentru dotarea cladirilor, in special unde se pretinde a fi un trafic pietonal intens. Comparativ cu celelalte sisteme si optiuni de dotare a intrarilor, stergatoarele din aluminiu cuceresc piata datorita catorva beneficii: sunt confectionate la comanda, conform dimensiunilor personalizate; pot fi facute in forme atipice, altceva decat forma dreptunghiulara, patrata sau rotunda; sunt extrem de usor de intretinut; pot fi supuse reconditionarii.
Inca un mic beneficiu care este foarte des pus in discutie ca o masura de preventie, in cazul stergatoarelor de exterior, este sistemul antifurt. Trecand peste metodele clasice de fixare prin dibluri, va prezentam o metoda simpla si ingenioasa de fixare printr-o dubla placuta cu sistem rabatabil, care permite fixarea stergatorului de cadru din aluminiu, oferind posibilitatea de a mentine o intretinere periodica adecvata.
Imaginea de ansamblu pe care o transmite un produs, usor de utilizat si durabil, se bazeaza nu numai pe calitatea acestuia, dar si pe atentia la detalii. Printre cateva aspecte foarte importante ce apartin acestui segment de produs, va prezentam in randurile de mai jos un detaliu special si extrem de puternic ca impact media.
De ceva timp pe piata mondiala si in acest an mai pronuntat in Romania, stergatoarele profesionale din aluminiu au atins formula completa de personalizare, adica pe langa faptul ca pot fi confectionate aproape sub orice forma geometrica si dimensiuni in cote exacte, cerute de beneficiar, acum pot fi personalizate propriu-zis, adica inscriptionate cu ceva, obtinand un produs unic. Metoda de personalizare nu este o simpla inscriptionare, care de obicei este un text (web site, denumirea firmei, mesaj de bun venit etc.) sau un logo, ci este realizata prin tehnica taierii cu laser a unui profil din otel inoxidabil.
Stergatorul profesional nu reprezinta doar o modalitate eficienta de a crea o bariera de curatare la intrarea unei cladiri ci si o oportunitate valoroasa pentru orice beneficiar de a se distinge.
Fiind un produs ce isi are locul la intrarea in cladire, adica locul unde de obicei e bine sa fie intalinit politicos un oaspete sau client, acest detaliu special este de recomandat a fi folosit pentru orice persoana juridica, fie ca e vorba de un spital privat sau de stat, un mall sau un magazin de bricolaj, showroom sau aeroport, fabrica sau benzinarie.
Este de mentionat ca personalizarea stergatorului e posibila daca textul sau logo-ul are traiectoria unei linii si sa fie dimensionat in limita latimii profilului.
Chiar daca este o metoda de personalizare restrictionata prin tehnica sa, cu siguranta un stergator de intrare cu nume, reprezinta un instrument care poate valorifica pe masura imaginea serviciilor pe care le ofera o companie.