Tendințe și recomandări de blogging
Există peste 600 de milioane de bloguri în lume astăzi, din totalul celor 2 miliarde de site-uri web. Și peste 3 miliarde de postări pe blog sunt publicate în fiecare an în întreaga lume. Adică 8,28 milioane de postări de blog publicate pe zi și 5.750 de postări de blog publicate în fiecare minut. (2022)
În Statele Unite, există peste 31 de milioane de bloggeri activi care postează cel puțin o dată pe lună.
Și pe baza datelor de analiză de căutare de la Ahrefs, oamenii caută pe Google „Cum să începi un blog” de 53.000 de ori pe lună în întreaga lume. Adică peste 1.700 de oameni care se gândesc să înceapă un blog în fiecare zi.
Aproximativ 70 de milioane de postări noi pe blog sunt publicate în fiecare lună pe WordPress, împreună cu aproximativ 77 de milioane de comentarii noi. (2022, WordPress)
În fiecare lună, peste 409 milioane de oameni vizualizează peste 20 de miliarde de pagini pe site-urile WordPress.com. (2022, WordPress)
Numai Tumblr găzduiește 540,4 milioane de bloguri individuale. Cu 10,5 milioane de postări Tumblr publicate în fiecare zi. (2022, Tumblr)
Companiile produc si publica din ce în ce mai mult continut!
Iată care sunt factorii care au contribuit la succesul lor:
Strategia de conținut (dezvoltare sau ajustare) – 75% dintre agenții de marketing B2C și 72% dintre agenții de marketing B2B
Creare de conținut (de înaltă calitate, mai eficient) – 72% din B2C, 78% din B2B
Distribuție de conținut (direcționare si segmentare mai bună, identificarea nevoilor specific ) – 53% din B2C, 50% din B2B
Mai mult timp alocat marketingului de conținut – 47% din B2C, 46% din B2B
Marketingul de conținut a devenit o prioritate mai mare – 46% din B2C, 49% din B2B
Măsurarea conținutului (capacitate mai bună de a afișa rezultate) – 39% din B2C, 35% din B2B
Instrumente/tehnologii de marketing de conținut – 25% din B2C, 25% din B2B
Formare/educație în marketing de conținut – 21% din B2C, 19% din B2B
Asistenta expertiza externa – 10% B2C, 7% B2B
Una dintre cele mai mari tendințe de blogging în 2022 este scrierea de articole mai lungi.
Postările de blog de peste 2.000 de cuvinte obțin cele mai bune rezultate.
Lungimea medie a unei pagini care se clasează pe prima pagină a Google este de 1.447 de cuvinte. (2020, Backlinko)
Peste 50% dintre bloggerii care scriu articole de peste 2.000 de cuvinte raportează că obțin rezultate foarte bune– în timp ce doar 10% dintre bloggerii care scriu articole sub 500 de cuvinte spun că obțin rezultate bune.
Articolele mai lungi sunt corelate cu succesul. Bloggerii care câștigă peste 50.000 USD / EUR pe an spun că cele mai populare postări pe blog au în medie 2.424 de cuvinte: cu 83% mai lungi decât cele de la bloggerii cu venituri mai mici.
Deoarece articolele mai lungi funcționează atât de bine, se publică articole mai lungi în fiecare an.
În 2014, doar 1,4% dintre bloggeri au publicat articole care aveau în medie peste 2.000 de cuvinte. În 2018, aceasta a crescut de 5,7 ori, la 8%. (2018, Orbit Media)
Deși majoritatea postărilor de blog au mai puțin de 1.000 de cuvinte, articolele de peste 1.000 de cuvinte primesc în mod constant mai multe distribuiri și link-uri sociale decât postările mai scurte.
Desigur, aceste articole mai lungi durează mai mult pentru a fi scrise. Timpul mediu petrecut pentru scrierea unui articol de blog a trecut de la 2 ore și 24 de minute în 2014 la 3 ore și 28 de minute în 2018. Iar bloggerii care petrec peste 6 ore pentru 1 articol de blog au 56% mai multe șanse să raporteze că obțin „rezultate foarte bune” decât cei care petrec mai puțin timp.
Toate acestea reflectă faptul că 70% dintre toți agenții de marketing de conținut spun că acum acordă prioritate calității conținutului în detrimentul cantității.
Bloggerii, agentiile de marketing și companiile investesc din ce in ce mai mult pentru a-și promova continutul.
Cu 322% mai mulți bloggeri și-au promovat conținutul în 2018 decât în 2014.
Bloggerii, agentiile si comapniile care isi promoveaza continutul au cu 67% mai multe șanse de a avea succes decât cei care nu o fac. (2018, Orbit Media)
Social media este de departe cea mai comună strategie de promovare insa doar 30% dintre bloggerii care promovează prin intermediul rețelelor sociale raportează că obțin rezultate bune.
Cuvintele cheie de tipul „long-tail” sunt extrem de importante pentru SEO: mai mult de jumătate (55%) din toate căutările pe Google apar în afara celor 10 milioane de cuvinte cheie cele mai populare. (2017, Moz)
Specialiștii în marketing se orienteaza către distribuția continutului în afara retelelor de socializare.
Bloggerii cu venituri mai mari folosesc promovarea plătită și colaborează cu alții mult mai des decât fac cei cu venituri sub 50.000 USD / EUR.
Ei tind să se comporte mai degrabă ca agențiile de marketing de conținut.
Cât de mult se concentrează creatorii de continut pe marketing si promovare?
Am văzut deja că bloggerii cu venituri mai mari iau in considerare multe aspecte aferente promovării decât bloggerii cu venituri mai mici.
Urmatorul grafic demonstrează că bloggerii cu venituri mai mari sunt mult mai concentrați pe marketing și promovare în general decât sunt bloggerii cu venituri mai mici.
70% dintre bloggerii care câștigă peste 50.000 pe an din blogurile lor sunt promotori activi sau foarte activi, în timp ce doar 14% dintre bloggerii cu venituri mai mici.
21% dintre bloggerii cu venituri mai mari se concentrează mai mult pe marketing decât pe conținut, în timp ce doar 3% dintre bloggerii cu venituri mai mici.
54% dintre bloggerii cu venituri mai mici au spus că efortul lor de marketing a fost „minim activ (de exemplu, doar distribuirea pe rețelele sociale).”
Urmatorul grafic arată din nou cât de mult se bazează blogurile cu venituri mai mari pe traficul organic și pe e-mail, în timp ce bloggerii cu venituri mai mici tind să pună mai puțin accent pe majoritatea marketingului extern ( în afara rețelelor sociale).
Singurele două canale de marketing pe care bloggerii cu venituri mai mici se bazează mai mult decât bloggerii cu venituri mai mari sunt Facebook și Twitter.
Ce tipuri de postări de blog sunt mai populare și mai eficiente?
Există diferențe importante în ceea ce privește tipurile de postări pe blog publicate de bloggerii cu venituri mai mari și mai mici.
Dintre toate tipurile raspunsurile cea mai obișnuită formă de postare pe blog sunt articolele,
Dar după aceea, bloggerii cu venituri mai mari tind să favorizeze ghidurile și studiile de caz, în timp ce bloggerii cu venituri mai mici publică mai multe articole de opinie și recenzii despre produse.
Blogurile de succes se concentrează pe un public restrains si de nișă sau încearcă să atragă un grup mai larg?
Da, se pare că marea majoritate se concentrează pe un grup foarte specific, în timp ce bloggerii cu venituri mai mici sunt împărțiți în mod egal între concentrarea pe un public restrâns sau pe unul larg.
73% dintre bloggerii care câștigă peste 50.000 pe an publică de obicei conținut concentrat pe interesele unor grupuri foarte specifice, comparativ cu doar 42% dintre bloggerii cu venituri mai mici care fac același lucru.
Opinia expertului:
Andrew Warner, fondatorul Mixergy and Bot Academy:
„Știu că cineva este amator atunci când își face griji că publicul său este prea mic. Vine dintr-un sentiment de lipsă de valoare si isi doresc un număr mare care să îi ajute să depășească sentimentul. În realitate, identificarea publicului potrivit este mai importanta !
Dorie Clark, autoarea cărții Entrepreneurial You, Reinventing You, and Stand Out:
„Cu cât un blogger, marketer, agentie, companie își înțelege mai bine publicul țintă, cu atât poate crea conținut mai relevant. Acest lucru permite un cerc virtuos, în care cititorii continuă să revină și vor avea o încredere sporită în recomandările lor pentru produse și servicii.”
Cât plătesc proprietarii de bloguri scriitorii de conținut?
Mulți bloggeri își scriu propriul conținut și nu angajează deloc. Dar dintre cei care își externalizează scrierea articolelor, ne-am gândit că ar fi interesant să vedem cât plătesc pe articol.
În primul rând, iată distribuția răspunsurilor:
După cum era de așteptat, bloggerii cu venituri mai mari plătesc de obicei mai mult decât o fac bloggerii cu venituri mai mici.
Ceea ce este mai surprinzător este cât de mare este diferenta:
Acest lucru este probabil legat de alte două statistici de blogging pe care le-am văzut deja: bloggerii cu venituri mai mari tind să publice conținut care atrage un public mai restrâns (scriitorii de specialitate sunt mai scumpi), iar postările de blog ale bloggerilor cu venituri mai mari sunt de obicei mai lungi (scriitorii taxează mai mult). pentru articole mai lungi).
Ce fac diferit bloggerii de success?
Ar fi o prostie să privim graficele de mai sus ca pe o listă de verificare a tendințelor de blogging pe care toată lumea ar trebui să le urmeze pentru a avea succes.
La urma urmei, aceste statistici se bazează pe corelație, nu pe cauzalitate.
Cu toate acestea, multe dintre aceste tehnici sunt strâns corelate cu succesul.
Prin urmare, merită luate în considerare ca soluții pentru provocările cu care vă puteți confrunta.
În loc să le priviți în mod individual, puteți observa și modul în care lucrează împreună.
Poate ar trebui să încercați urmatoarele:
a. să angajați ori sa colaborati cu scriitori mai buni
b. să scrieți articole mai lungi si mai de calitate
c. articole mai bine segmentate si direcționate către publicul dvs. țintă si nevoi specifice.
d. sa colaborati cu specialistii sau pltaformele web din domeniul in care activati
In cazul in care articolul a fost pe placul dvs. puteti citi alte astfel de articole accesand linkurile de mai jos:
https://www.spatiulconstruit.ro/lista-articol?f_autor=4884 sau https://www.miriodev.ro/blog-mirio-development-marketing
Credit pentru imagini si statistici GrowthBadger