Prima provocare pentru furnizorii de materiale si servicii pentru industria de constructii este identificarea corecta a publicului tinta si a principalelor canale de informare si documentare pe care acestia le folosesc in Romania.
De ce acest aspect reprezinta prima provocare?
Pentru ca Inainte de orice vanzare publicul se informeaza si se documenteaza iar pentru asta fiecare furnizor de produse sau de servicii din orice industrie are nevoie de vizibilitate si notorietate. Acesta ete si motivul pentru care fiecare dintre noi prefera anumite branduri cand vine vorba de masini, haine, telefoane mobile, electrocasnice, s.a.m.d.
Cum percepe publicul tinta soluțiile dvs. tehnice ?
Bunurile și serviciile din industria de construcții nu sunt vândute la fel de usor ca bunurile de larg consum!
Detaliile tehnice difera si sunt cruciale pentru a ajuta clienții să inteleaga fiecare solutie tehnica si să o aleagă pe cea mai bună.
Instalarea, montajul și utilizarea corectă sunt de asemenea, cruciale atat pentru specialiști, precum și pentru consumatorii finali, motiv pentru care este necesar un limbaj comun.
Strategii de marketing digital pentru firmele din industria de constructii:
O strategie de marketing digital reprezinta un plan de utilizare a instrumentelor și tehnicilor de marketing digital pentru a atinge obiectivele strategice de marketing ale unei firme, cum ar fi notorietatea brandului sau dezvoltarea de noi afaceri.
O strategie de marketing digital este adesea o parte a unui plan general de marketing strategic care încorporează atât abordări digitale, cât și abordări tradiționale (offline).
Tehnicile digitale comune includ optimizarea pentru motoarele de căutare, link-building, creatie continut de calitate, publicitate digitală, e-mail marketing, seminarii web, rețele sociale, site-uri web și aplicații mobile, etc.
Strategia de marketing digital este planificarea la cel mai inalt nivel și alegerile strategice care stabilesc direcția pentru poziționarea firmei dumneavoastră pe piață și mesajele cheie pe care le veți transmite audientei si potentialilor clienti. Strategia ar trebui să fie aceeași atât în lumea digitală, cât și în cea offline.
Tehnicile de marketing digital sunt platformele și instrumentele digitale specifice pe care le utilizați pentru a transmite acele mesaje și pentru a ajunge la nevoia curenta a potentialilor clienti.
Analiză și optimizare:
Monitorizăm și analizăm rezultatele activităților de marketing digital și vă oferim rapoarte detaliate. Pe baza acestor date, efectuăm optimizările necesare pentru a îmbunătăți performanța anuala.
Toate serviciile noastre de marketing digital sunt de asemenea personalizabile, astfel încât afacerea dvs. va obține tot ce are nevoie pentru a dezvolta noi proiecte , inclusiv un specialist în marketing digital pentru industria de constructii.