Tomorrow@Work, online! Viitorul forței de muncă în noul context, 24-25 iunie
Pe parcursul celor două zile, alături de noi vor fi experți români și internaționali din companii de top, ce vor răspunde unor întrebări precum: Cât de pregătiți suntem pentru noul context? Cum sprijină tehnologia viteza de reacție și adaparea rapidă la schimbare. Dar eficiența proceselor organizaționale? Cât contează flexibilitatea ridicată a programului, posibilitatea de work from home în continuare, workplace-ul în noul context?
Cum putem forma suficiente talente potrivite specificului noilor poziții cerute de piața muncii? În ce măsură putem asigura suficiente job-uri și putem derula programe de reorientare profesională pentru cei ce vor fi afectați de noile tehnologii și automatizarea?
- LĂCRĂMIOARA DĂRĂBAN, Head of Human Relations, Continental Sibiu;
- NEVENCA DOCA, People Experience Senior Executive Director, Banca Transilvania;
- GABRIELA NEAMȚU, HR Manager, MOL România;
- MĂDĂLINA PRECUP, Country Human Resources Manager, Bombardier Transportation Romania;
- DANA DOBRESCU, Corporate &Government Affairs Manager, Mondelez;
- STELIAN BOGZA, Co-founder, BenefitOnline.ro;
- MIHAI GĂVAN, HCM Global Sales Director, TotalSoft;
- AMALIA STERESCU, Leadership Consultant, Personal Branding Strategist, Public Speaking Coach;
- EUGENIA DABU, Manager Talent & Learning, HR department, ING România
- ROXANA ABRAȘU, Managing Associate, NNDKP;
- CĂLIN BUZAN, Chief Growth Officer, Telios;
- DAN BERTEANU, CEO, Bittnet Training & VP of Education, Bittnet Group.
- KEYNOTE SPEAKERS:
- ROB VEERSMA, Global Director Training & Development, Gazprom International (Olanda);
- TIM ACKERMANN, Head Of Global Talent, Acquisition, TUI Group (Germania);
- ANDRE DE WIT, Dean, Leadership Academy Amsterdam (Olanda).
Evenimentul „Tomorrow@Work” vizează: HR Managers & HR Directors, HR Business Partners, Talent & Aquisition Managers, Employer Branding Managers, HR Specialists, Consultanți, Directori Generali, Team Leaders, Antreprenori.
Prețul STANDARD al unui bilet 196 RON + TVA. Discount de grup: 10% - două persoane, 15% - trei persoane, 20% - cel puțin patru persoane. Mai multe detalii despre modalitatea de înscriere AICI.
Din 2013, BusinessMark a organizat 29 de evenimente de HR în șase orașe, în prezența a 3.500 de participanți. Mark your B2B opportunity, alături de BusinessMark!
Eveniment organizat de BusinessMark, susținut de:Mondelez International, Telios, TotalSoft, Bittnet Group, Signal Iduna, Benefitonline.ro, NNDKP.
Radioul oficial al evenimentului: Europa FM
BusinessMark sprijină: Plantăm Fapte Bune în România, The Social Incubator
Parteneri media: BURSA,Transilvania Busines, Debizz, Financial Market, IQads,Jurnalul de Afaceri, energynomics.ro, Manager Express, Clujul de Buzunar, administratie.ro, Global Manager, Business Press, SMARK, MATEK, FinzOOm, Portal HR, Top Business, birouinfo.ro, depozitinfo.ro, Market Watch,Piața Trade Services,Comunicate PR, spatiulconstruit.ro.