Inspecție anuală rafturi metalice – TUDOX TRADE PARTNERS
La Tudox Trade Partners credem că implicarea în activitatea clienților noștri nu se oprește după livrarea și instalarea produselor noastre, de aceea vă punem la dispoziție servicii de inspecție periodică și buy-back, oferindu-vă suport continuu pe întreaga perioadă a derulării activității dvs.
Când este vorba despre siguranța angajaților, respectiv starea rafturilor metalice din hala dumneavoastră, n-ar trebui să faceți niciun compromis - de aceea, este esențial să vă asigurați că sistemul dvs. de rafturi metalice este examinat în mod regulat, astfel încât orice problemă să poată fi abordată din timp!
Tudox Trade Partners vă oferă servicii de inspecție periodică prin intermediul cărora, nu numai că veți îndeplini reglementările în vigoare –făcându-se dovada inspecției prin plăcuța oficială de inspecție - ci veți putea identifica din timp semnele de uzură, coroziune, deteriorare sau orice alte probleme care ar putea compromite siguranța sistemului și a angajaților dvs., creând pagube materiale sau orice vătămare corporală.
Rafturile și sistemele de rafturi furnizate de Tudox Trade Partners sunt fabricate la cea mai înaltă calitate și sunt proiectate pentru a putea fi utilizate timp de mulți ani, însă există anumite riscuri ce pot fi prevenite de o inspecție periodică, cu o frecvență de cel puțin o dată la 12 luni.
Chiar dacă anumite riscuri pot fi ușor de depistat de personalul dumneavoastră, există și unele ascunse, iar neînlăturarea acestora poate avea drept consecință avarierea produselor din depozit sau accidentarea personalului.
Încărcarea și descărcarea constantă a paleților pot compromite rezistența, stabilitatea și integritatea oricărui sistem de depozitare, motiv pentru care trebuie să fie inspectat periodic pentru a determina semne de uzură.
La Tudox Trade Partners efectuăm aceste inspecții indiferent de termenul de garanție, deoarece acestea sunt obligatorii conform standardelor europene, EN15635/2008, EN15620/2009 și EN15512/2009.
În România legislația în vigoare nu prevede specific inspecția sistemelor pentru depozitare, doar respectarea normelor de siguranță în protecția muncii conform legii 319/2006 și a hotărârilor guvernamentale 300/2006 și 1146/2006, astfel proprietarul sistemelor de depozitare este obligat să mențină rafturile într-o stare bună, care nu pune în pericol angajații acestuia.
Prin serviciile noastre de inspecție și verificare vă oferim o imagine cuprinzătoare asupra stării sistemelor dumneavoastră de rafturi, iar raportarea detaliată vă permite să luați măsuri corective și să readuceți rafturile în starea de conformitate.
Inspecția anuală oferită de Tudox Trade Partners este, de asemenea, o oportunitate de a revizui și actualiza sistemul de rafturi, dacă este necesar. Pe măsură ce afacerea dvs. crește și evoluează, poate fi necesar să adăugați componente suplimentare sau să faceți alte modificări sistemului dumneavoastră. Cu ocazia inspecției anuale vă putem oferi recomandări pentru efectuarea acestor actualizări. Nu așteptați până este prea târziu - profitați de sezonul concediilor, implicit de activitatea redusă din depozitul dvs. și programați-vă inspecția anuală acum pentru a vă asigura că sistemul dumneavoastră îndeplinește toate standardele necesare!
Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați la numărul de telefon: +40752634554 sau pe email la office@tudox.ro