Primul eveniment din seria „Supply Chain & Logistics Forum” va avea loc pe 7 mai 2025, la Iași. Află cum se transformă sectorul logistic în contextul actual
„Supply Chain & Logistics Forum & Expo”, eveniment organizat de BusinessMark, și care reunește lideri și experți din industrie, ajunge pentru prima oară în această primăvară la Iași. Evenimentul va avea loc pe 7 mai 2025, la Palas Congress Hall, și va aduce în discuție strategii inovatoare în managementul lanțurilor de aprovizionare și logistică, cele mai noi tehnologii și soluții digitale și impactul aderării la Schengen asupra fluxurilor logistice.

Evenimentul „Supply Chain & Logistics Forum & Expo” va include sesiuni de prezentări și un panel, în cadrul cărora vor fi abordate teme esențiale pentru sectorul logistic din România în 2025, printre care:
• România în Schengen: Oportunități și provocări pentru sectorul logistic după aderarea completă la Spațiul Schengen
• Reziliența lanțului de aprovizionare: Strategii de adaptare în fața volatilității economice și a schimbărilor geopolitice
• E-commerce și exigențele consumatorilor: Livrare rapidă, opțiuni flexibile și așteptări ridicate la nivel de customer experience
• Digitalizarea și automatizarea operațiunilor: De la depozite inteligente și robotică la analiza datelor în timp real
• Sustenabilitate și ESG: Strategii concrete pentru reducerea amprentei de carbon în logistică
Au confirmat prezența în calitate de speakeri:
- Laura Simion, CEO Kruhnen Europe Logistik, Vicepreședinte ARILOG – nu încă
- Lucian Ilas, Director of Procurement & Supply Chain, Electroalfa
- Steluța Creanga, Logistic Planning and Procurement Director, Efes Moldova
- Mirela Marica, Supply Chain Manager, ALPLA Packaging Romania
- Vasile Boldesco, Logistics Manager, Orbico Moldova
- Flavius Creț, Regional Branch Manager, Raben Logistics Romania, Vicepreședinte ARILOG
- Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis România
- Mike Hustiuc, Transport Logistics Manager, Misavan Trading
- Mirela Scărlătescu, Supply Chain Consultant
- Kristof Schils, Commercial Director, ELI Parks
Moderator va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
Această serie de evenimente vizează: Directori Logistică, Supply Chain Managers, Manageri transport și distribuție, Directori Operaționali, Directori Generali, Directori Financiari, Manageri planificare, aprovizionare, depozite, Directori import-export, Directori comerciali și vânzari și reprezintă o platformă esențială pentru networking profesional, schimb de cunoștințe și descoperirea celor mai eficiente strategii și practici în domeniu. Participanții vor avea oportunitatea de a interacționa cu experți ai industriei și de a obține insights valoroase despre viitorul supply chain-ului și logisticii în România și în context european. Următoarele evenimente vor avea loc pe 2 iunie (Cluj-Napoca), 26 septembrie (București), 13 noiembrie (Timișoara).
Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul de 500 RON + TVA. Grupurile beneficiază de un extra discount de până la 20%.
Eveniment organizat de BusinessMark
Parteneri: Mantis Group, ELI PARKS, Vitamin Aqua
Eveniment organizat cu susținerea: Asociației ARILOG, USER
Partener de tehnologie: 4pay.ro
Partener de monitorizare: mediaTrust
Parteneri media: Spotmedia.ro, Ziarul Bursa, Ziua Cargo, Daibau.ro, InstalNews.ro, Logistic Post, Spatiulconstruit.ro, ProIdea, iBuild, depozitinfo.ro, birouinfo.ro, Jurnalul de Afaceri, EventsMax, Piata, Debizz, Transilvania Business, Business Voice, PRwave, angajatorulmeu.ro, digital-business.ro, România Durabilă, Economistul, Club Economic, Business Press, MATEK.
BusinessMark – events designed to make an impression!
Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.