Statistici de email-marketing pe care ar trebui să le cunoașteți
E-mailul este pus sub semnul întrebării ca instrument de marketing în fiecare an. Și totuși cifrele arată că email marketingul este mai puternic ca niciodată.
În 2020-2021, au fost trimise și primite în medie 306,4 miliarde de e-mailuri pe zi.
89% dintre specialiștii în marketing folosesc e-mailul ca principal canal pentru generarea de clienți potențiali.
Rata medie de click a fost de 2,6%.
Rata medie de dezabonare pentru 2020 a fost de 0,1%.
Rata medie de spam în 2019 a fost de 0,02%.
În 2020-2021, rata medie de deschidere a fost de 18%.
Între timp, rata medie de click pentru deschidere a fost de 14,1%.
Rata medie de respingere a fost de 0,7%.
În medie, o rată de răspuns bună la care să ținești este de 10%.
86% dintre profesioniști acordă prioritate conexiunii prin e-mail.
În Europa, America de Nord și APAC, marketingul prin e-mail este cea mai utilizată strategie pentru comunicarea cu clienții si potentialii clienti - 77,6% (comparativ cu 61% afișat de social media).
29% dintre marketeri apreciază marketingul prin e-mail drept cel mai eficient canal de marketing. (25% pentru rețelele sociale, 22% pentru SEO și 25% pentru content marketing).
93% dintre agenții de marketing B2B folosesc canalul de e-mail pentru a distribui conținut.
72% dintre clienți preferă e-mailul ca principal canal de comunicare în afaceri.
52% dintre respondenți au spus că e-mailul este principalul lor instrument de comunicare.
Importanța marketingului prin e-mail în 2022
Deci, de ce este marketingul prin e-mail atât de popular? Email marketing = ROI. Poate fi folosit în mai multe scopuri și se convertește! Statisticile de mai jos o dovedesc:
- 21% din e-mailurile trimise sunt deschise în prima oră de la livrare.
- Rentabilitatea investiției prin e-mail marketing este de 4200% (42 USD / EUR pentru fiecare dolar / euro cheltuit).
- 59% dintre agenții de marketing B2B preferă e-mailul pentru generarea de potentiali clienti.
- E-mailul este cu 40% mai bun la conversie (în comparație cu social media).
- 40% dintre agenții de marketing B2B susțin că buletinele informative prin e-mail sunt cea mai importantă tactică în strategia lor de marketing de conținut.
- 37% dintre respondenți au incadrat e-mailul drept cel mai eficient canal pentru fidelizarea clienților iar rețelele sociale doar 11%.
- Emailurile de marketing și publicitate influențează decizia de cumpărare a 50,7% dintre clienți.
- Marketingul prin e-mail este utilizat în principal pentru generarea de noi potentiali clienti (85%), vânzări (84%), generarea de cereri de oferta (78%) și rețentia clienților (74%).
Frecvența și sincronizarea e-mailului.
Când vine vorba de conversie, trebuie să știți care este cel mai bun moment pentru a trimite e-mail.
Conform statisticilor, iata frecvența perfectă de e-mail și momentul ideal pentru trimitere.
61% dintre abonați/clienți ar dori să primească e-mailuri promoționale în fiecare săptămână, 38% - mai frecvent.
Marketerii iau contact cu clienții lor (pe lună): de 2-3 ori (32%), de 4-6 ori (19%), o dată (17%), de 6+ ori (16%).
28% dintre abonați declară că ar dori să vadă oferte promoționale de două sau chiar de trei ori pe săptămână.
18% dintre e-mailuri sunt trimise joi, 17% marți, 16% miercuri.
Cele mai slabe rate de deschidere și de clic sunt în weekend.
Orele 11:00 reprezinta cel mai bun moment pentru trimiterea de e-mailuri iar orele 12:00 arată cel mai mare CTR.
Apogeul de trafic este toamna și iarna (în special Black Friday, Cyber Monday și 23 decembrie).
50% dintre specialiștii in marketing susțin că nu există un moment perfect pentru a trimite campanii de e-mail, deoarece fiecare persoană și afacere este unică.
Cele mai bune zile pentru e-mailuri sunt marți și joi.
Segmentare și personalizare
Nimic nu vă poate îmbunătăți statisticile de e-mail ca personalizarea.
Segmentați-vă întotdeauna listele și personalizați e-mailurile - faceți întotdeauna clientul să se simtă special.
Campaniile de e-mail segmentate arată un CTR cu 50% mai mare decât campaniile generale.
Principalele 3 motive pentru utilizarea personalizării în email;-marketing sunt rata de deschidere îmbunătățită (82%), CTR mai mare (75%) și satisfacția mai bună a clienților (58%).
În timpul unui experiment de marketing prin e-mail o campanie de e-mail segmentată a obținut o rată de deschidere de 94% și un CTR de 38%, comparativ cu o rată de deschidere de 42% și un CTR de 4,5% într-o campanie de e-mail nesegmentată.
Specialiștii de marketing care trimit campanii segmentate observă o creștere cu 760% a veniturilor.
88% dintre utilizatori sunt de acord că au mai multe șanse să răspundă favorabil la un e-mail dacă pare că a fost creat special pentru ei.
62% dintre e-mailuri sunt deschise datorită unui subiect personalizat.
Adresându-vă destinatarului după numele acestuia, puteți crește ratele de deschidere și CTR-ul cu până la 35%.
10% dintre respondenți sunt enervați de personalizarea prea mică sau deloc.
Potrivit respondenților, cele mai frustrante lucruri despre personalizare sunt: recomandarea de articole care nu se potrivesc cu interesele lor (34%), ofertele expirate (24%), greșeli de ortografie (15%), oferta inadecvată (14%) , promoții deja achiziționate (13%).
Doar 4% dintre marketeri folosesc o segmentare foarte personalizată, 13% folosesc segmentarea pentru diferite audiențe, 31% susțin că folosesc segmentarea de bază (2-5 criterii) și 53% nu vizează deloc.
58% din venituri sunt generate datorită e-mailurilor segmentate și personalizate.
62% dintre marketeri spun că personalizarea este cea mai eficientă tehnică.
Ratele de deschidere ale campaniilor de e-mail segmentate au crescut cu 39%; veniturile, livrabilitatea și vânzările au crescut cu 24%, tranzacțiile – 18%.
Subiectul, continutul e-mailului și semnăturile:
Scrierea unui e-mail perfect, a unui subiect și a semnării este ceea ce va determina dacă destinatarul efectuează conversia. Utilizați aceste statistici critice pentru e-mail pentru a găsi formula dvs. perfectă.
47% dintre oameni deschid e-mailurile pe baza subiectului și 69% dintre clienți pot raporta e-mailurile ca spam numai pe baza subiectului.
În cadrul unui studiu, e-mailurile fără subiect au fost atât de intrigante, încât au generat o rată de deschidere cu 8% mai mare.
E-mailurile de bun venit genereaza cu 320% mai multe venituri decât alte e-mailuri promoționale.
Rata de deschidere în funcție de numărul de cuvinte din linia de subiect:
- 6-10 cuvinte (21%),
- 0-5 cuvinte (16%)
- 11-15 cuvinte (14%)
- 16-20 de cuvinte (12%)
E-mailurile cu „fw:” în linia de subiect sunt cu 17% mai puțin probabil să fie deschise.
E-mailurile care conțin personalizare în linia de subiect au șanse cu 22% mai mari de a fi deschise.
Subiectul e-mailului conține cel mai adesea:
- numele clientului (46,21%)
- denumirea/detaliile produsului (44,01%)
- denumirea companiei (42,88%).
În același timp, aceste trei variabile din linia subiectului e-mailului arată cea mai mare rată de conversie a marketingului prin e-mail (3,71%, 3,18% și, respectiv, 3,58%).
E-mailurile cu coduri de reducere active au o șansă de 8 ori mai mare de a face o vânzare decât cele fără reduceri.
Un e-mail de marketing mediu este format din 434,48 cuvinte și durează 3,3 minute pentru a fi citit.
Majoritatea (19% dintre abonați) răspund la mesajele de 200-250 de cuvinte, 17% la cele sub 50 de cuvinte, 15% - până la 150-200 de cuvinte e-mail.
52% dintre manageri adaugă semnături în e-mailurile lor.
E-mailurile cu semnături cu o fotografie primesc cu 32% mai multe răspunsuri decât e-mailurile fără aceasta.
7 linii este dimensiunea perfectă pentru o semnătură de e-mail (75% dintre expeditori includ informații de contact, 60% adaugă un număr de telefon, mai puțin atașează Twitter (7%), Facebook (3%) sau LinkedIn (2%).
17% dintre adulți folosesc un stil formal pentru comunicarea prin e-mail, 33% preferă stilul informal, 49% spun că depinde.
Cele mai populare semnări sunt:
- Mulțumesc (62%),
- Nume sau inițiale (46%)
- Cu stimă (44%)
- Cu respect (22%)
* respondenților li s-a permis să aleagă mai multe răspunsuri.
40% dintre persoanele solicitate ar dori ca e-mailurile pe care le primesc să fie mai informative decât promoționale.
Conținut vizual în campaniile de e-mail:
E-mailurile nu trebuie să fie doar text. Condimentează-ți campania utilizând conținut vizual suplimentar.
45% dintre destinatari spun că „le plac mărcile care nu se iau prea în serios”, așa că nu vă fie teamă să ieșiți de vechile standarde.
Consultați aceste statistici de marketing prin e-mail și luați în considerare utilizarea videoclipurilor și imaginilor în următoarea campanie de e-mail.
Videoclipuri
Ce se întâmplă când încorporezi un videoclip într-un e-mail? Această colecție de statistici de marketing prin e-mail vă va arăta exact ce și vă va dovedi că videoclipurile pot fi doar o mișcare pentru următoarea campanie de marketing prin e-mail.
Un e-mail inițial cu un videoclip primește o creștere a CTR de 96%.
81% dintre marketeri folosesc video-ul ca instrument de marketing.
78% dintre agenții de marketing care folosesc videoclipuri spun că acesta crește rentabilitatea investiției.
Atașarea unui videoclip într-un e-mail poate duce la o creștere cu 200-300% a CTR.
Folosirea cuvântului „video” crește ratele de deschidere cu 19%, CTR cu 65% și reduce numărul de dezabonări cu 26%.
54% dintre abonații de e-mail preferă e-mailurile cu videoclipuri.
Oamenii urmăresc în mare parte videoclipuri pe un desktop (84%), în timp ce doar 14% le vizionează pe dispozitive mobile.
90% dintre utilizatori spun că videoclipurile îi ajută să ia o decizie de cumpărare.
În urmatorul tabel, analizăm dacă adăugarea de conținut video (inclusiv link-uri către platformele dvs. de găzduire video) vă poate ajuta să vă creșteți în primul rând ratele medii de click.
Poze
Conținutul e-mailului contează. Dar aspectul e-mailului poate conta uneori și mai mult. Statisticile de marketing prin e-mail de mai jos arată că imaginile sunt la fel de relevante pentru marketingul prin e-mail în 2022 ca și înainte.
Două treimi dintre persoanele chestionate susțin că preferă e-mailurile care constau în mare parte din imagini.
E-mailurile care includ un fel de grafică au o rată de deschidere mai mare (27%) și CTR (4,5%) decât cea a e-mailurilor bazate pe text (20% și 3%).
74% dintre utilizatori șterg mesajul dacă nu se deschide în 5 secunde (ceea ce este cel mai probabil să se întâmple din cauza dimensiunii imaginilor din e-mail).
43% dintre destinatari citesc e-mailurile fără a porni imaginile.
Cercetările arată că cel mai bine este să păstrați raportul dintre text și imagine în e-mailuri la 4:1.
Optimizare desktop și mobil
Mulți agenți de marketing încă subestimează importanța optimizării pentru mobile. Aceste statistici de marketing prin e-mail confirmă faptul că optimizarea pentru mobile este vitală pentru succesul campaniei de marketing prin e-mail.
81% își verifică e-mailul pe smartphone-uri, 74% pe desktop/laptop, 21% pe tabletă, 2% pe un smartwatch.
88% dintre utilizatorii de smartphone-uri își verifică Inbox-ul pe telefon.
Aproape 1 din 5 campanii de e-mail nu a fost optimizată pentru dispozitive mobile.
42,3% dintre destinatarii de e-mail șterg mesajele dacă nu sunt optimizațe pentru telefoane mobile, 32,2% citesc e-mailul mai târziu pe desktop.
În 70% din cazuri, dacă mesajul nu se afișează corect, este probabil să fie șters în 3 secunde.
52% dintre e-mailurile și site-urile web ale mărcilor B2C nu sunt ambele compatibile cu dispozitivele mobile.
57% dintre utilizatori spun că nu vor recomanda un site prost conceput.
88% dintre utilizatorii de smartphone-uri verifică în mod regulat e-mailurile de pe dispozitivele lor mobile.
⅓ dintre profesioniști își folosesc dispozitivele mobile pentru a-și verifica e-mailurile.
75% dintre utilizatorii Gmail își folosesc dispozitivele mobile pentru a-și accesa e-mailul.
Cele mai recente repere de marketing prin e-mail din 2020 - 2021 oferă o medie globala a ratelor de deschidere și de click. Aceasta oferă una dintre cele mai bune surse pentru compararea statisticilor de răspuns la e-mail în funcție de regiune.
Mai jos puteți vedea cum variază ratele medii de deschidere a e-mailurilor, ratele de click și alte valori cheie de marketing prin e-mail în diferite tari.
Sursă: https://neilpatel.com/blog/
În cazul în care v-a placut articolul și doriti mai multe sfaturi și recomandări din partea SpatiulConstruit.ro, puteți citi și alte articole AICI.
Dacă activați în industria de constructii și amenajări din Romania și vă doriti o promovare de succes, vă recomandăm materialul următor: Ce inseamnă promovare online eficientă
Dacă doriti să dezvoltam o colaborare, nu ezitati să ne contactați: www.miriodev.ro!