Scris la data: 08 Mar 2016, 11:07
Pentru un look desăvârșit se recomandă îmbinarea produselor home-made cu decorațiuni multifucționale în tendințe. Pentru cei lipsiți de inspirație, SomProduct vă propune colecția #Spring Inspiration
http://www.somproduct.ro/spring-inspiration.Scris la data: 27 Jul 2015, 10:15
Buna ziua,
Numele meu este Bufan Octavia şi reprezint departamentul Customer Sucess în cadrul companiei Somproduct. Deviza ‘SomProduct, Inspiring Comfort’ este cea care ne motiveaza in fiecare zi, dorinta de a crea si de a oferi produse care sa imbunatateasca nivelul de confort al fiecarui cumparator.
Dumneavoastra ati achizitionat salteaua Supreme, un produs al carei grad de fermitate este trecut si pe site ca fiind o saltea tare. Deoarece suntem diferiti, fiecare din noi avem nevoie de alte produse care sa ne multumeasca si sa ne ofere ceeea ce dorim. De aceea, Somproduct ofera posibilitatea de returnare sau de schimb a produselor achizitionate. In cazul saltelelor, acest termen este de 60 de zile.
Ati mentionat faptul ca husa era murdara. Banuiesc ca va referiti la husa textila de transport care acopera suplimentar salteaua, peste folia in care este ambalata initial. Acea husa se indeparteaza dupa receptia coletului si se arunca. Este un ambalaj folosit exclusiv pentru transport.
Reducerea de 45 ron se aplica in momentul plasarii comenzii pe site, pentru o valoare minima a comenzii de 600 Ron. Cuponul primit trebuia introdus in sectiunea de voucher, chiar inainte de finalizare. Daca ati plasat comanda telefonic, trebuia doar sa le mentionati colegelor mele de la Customer Support de voucherul pe care l-ati primit pe mail si cu siguranta l-ar fi aplicat pe comanda. Daca s-a comis vreo eroare din acest punct de vedere, ne cerem scuze si va rugam sa ne contactati pe adresa de mail pentru a va comunica cum vom rectifica aceasta situatie!
Datorita faptului ca avem o traditie de peste 17 ani in productia de saltele, termenul de garantie oferit produselor este un termen testat si certificat pentru fiecare produs in parte.
Modul in care dumneavoastra asociati o fabrica alcatuita din cladiri si hale de productie ( pe o suprafata destul de considerabila ), cu o casă dărăpânată este putin incorect. Tehnologia utilizata in productie este de ultima ora. Materialele provin din de la furnizori din toata Europa. Dar dumneavoastra nu aveti cum sa vedeti acest lucru, atata timp cat nu aveti acces in interiorul fabricii.
Deoarece pentru noi parerea fiecarui client conteaza, dorim sa rezolvam aceasta situatie si in ceea ce va priveste! Va rog sa ne contactati pe mail pe adresa clienti@somproduct.ro sau va asteptam la sediul nostru de birouri aflat in incinta Mallului Gold Plaza, pe str. Victoriei, Nr 73, Et. 3!
Scris la data: 24 Jul 2015, 14:48
Bună ziua,
Numele meu este Bufan Octavia şi reprezint departamentul Customer Sucess în cadrul companiei Somproduct, fapt ce atestă încă o dată orientarea noastră către client şi atenţia deosebită acordată acestuia.
Satisfacţia clienţilor noştri a reprezentat mereu o prioritate şi ne pare rău să sesizăm astfel de păreri. În ceea ce priveşte rewiurile clienţilor noştri de pe site, acestea reflectă rodul străduinţei noastre în a ne îndrepta cât mai mult către client şi în a ne plia pe cerinţele acestuia. La fel de importantă însă este şi părerea dumneavoastră şi am dori să ştim concret ce anume v-a determinat să vă etichetaţi ca fiind un client ,,ghinionist".
Somproduct îşi doreşte să mulţumescă un număr cât mai mare de clienţi, astfel existând posibilitatea de a returna produsele de care sunteţi nemulţumit într-o perioadă de 60 de zile. Deasemenea, raportarea la alte produse de pe piaţă trebuie făcută în mod obiectiv, între produse similare, destinate aceluiaşi tip de consumator şi aceluiaşi buget alocat. Compararea făcută cu Saltex sau Domusflex este irelevantă, tocmai datorită faptului că aceste produse nu au aceleaşi caracteristici, iar materialel folosite în fabricaţia lor sunt total diferite.
Vă recomand să vă abonaţi la site-ul nostru, deoarece promoţile se schimbă în permanenţă, acel ,,counter" pe care l-aţi menţionat venind tocmai în sprijinul clienţilor noştri, pentru ca aceştia să poată fi la curent cu ultimele oferte postate. În ceea ce priveşte cele două perne oferite cadou, acestea nu reprezintă decât un gest de apreciere a clienţilor noştri, la fel ca şi în cazul discount-ului de 45 de lei în urma aboonării la newsletter-ul nostru.
Vă dormi o zi bună şi vă mulţumim că v-aţi împărtăşit părerea personală cu noi!