DIGITALIZAREA - trend sau tsunami in marketing si vanzari?
In Romania 41% dintre consumatori sunt deja consumatori digitali. Acesti consumatori se informeaza online, au acces la reviews, pot verifica din mai multe surse veridicitatea mesajelor de marketing, aleg cum doresc canalul de cumparare.
In acest context, 62% dintre consumatori se informeaza exclusiv online pentru a cauta produsul sau serviciul dorit, decizia de cumparare este 56-67% bazata pe sfaturile date de prieteni si cunostinte, iar numai 21% sunt influentati de loialitatea fata de brand.
Si cum digitalizarea devine din ce in ce mai prezenta in mediul de afaceri, nu doar transformarile in comportamentul consumatorilor, ci si adoptia noilor tehnologii, instrumente si aplicatii este puternic disruptiva, cu impact imediat in activitatea tuturor companiilor.
Iata de ce, Doingbusiness.ro organizeaza in data de 8 noiembrie 2016 conferinta DIGITALIZAREA - Trend sau tsunami in marketing si vanzari?, care isi propune sa provoace o dezbatere si sa aduca raspunsuri privind impactul procesului de digitalizare pentru doua dintre cele mai importante activitati ale companiilor, foarte strans legate intre ele - VANZARI si MARKETING. Mai multe detalii despre eveniment, puteti gasi aici.
‘Digitalizarea este efectul revolutiei internetului si a transformarilor tehnologice. Pentru fiecare industrie poate insemna ceva diferit, dar beneficiul este pentru intreg ecosistemul de business sau social. Conectivitatea a condus la cresterea exponentiala a volumului de date iar utilizarea relevanta a acestora pentru marketing si vanzari este cea mai mare provocare. Conversia marketing-ului digital in vanzari si cresterea veniturilor pentru companie este una din marile intrebari la care oamenii de marketing si vanzari din era digitala incearca sa raspunda’, sustine Diana Dumitrascu, Director Executiv, Kompass Romania si Doingbusiness.ro.
In cadrul conferintei, la care sunt asteptati 150 de participanti de la importante companii multinationale si antreprenoriale romanesti, vor vorbi: Demis Ghindeanu, Consultant de Marketing Asociat, Marks; Laurentiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star; Elena Iordache, International Sales Executive, Teads; Elena Badea, Partener & Senior Consultant, Sfera Business; Iulia Lazea, Managing Consultant, Horváth & Partners Management Consulting; Alexandru Ursu, Regional Sales Manager, Salesforce; Dumitru Ion, CEO, Kompass Romania.
In cadrul celor doua parti ale conferintei, acestia vor discuta despre fuziunea dintre online si offline, despre aplicatiile care ajuta la cresterea vanzarilor si care vor sublinia tendintele si strategiile inovatoare din Marketingul Digital. Conferinta se va incheia cu un workshop cu tema: Scriere persuasiva cu tehnici de NLP.
‘Utilizarea tehnologiei digitale faciliteaza imbunatatirea performantei afacerii. Digitalizarea are impact asupra experientei consumatorului, simplifica procesele de vanzare reformateaza modelele existente de business sau formuleaza altele noi. Pentru Romania digitalizarea este oportunitatea de a creste competitivitatea companiilor romanesti. Numai daca intelegem ce inseamna, cum ajuta si cum se face vom putea valorifica oportunitatea digitalizarii’, spune dl. Dumitru Ion, CEO, Kompass Romania si Doingbusiness.ro.
Parteneri: Telekom, Sfera Business, Horvath & Partners Management Consulting, Brinel, SalesForce, Kompass, Marks si RoCoach.
Parteneri media: AGERPRES, Calendar Evenimente, Revista CARIERE, Evenimente Biz, Jurnalul de Afaceri, MANPRES, PrBox.ro, RBE Connect, Spatiulconstruit.ro, Manager Express, Transilvania Business, Investclub, Inspire, Buzzjob, Forbes si Editura Amaltea.
Despre Doingbusiness.ro
Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care ofera utilizatorilor informatii depre oportunitatile din economia nationala precum si prezentarea principalelor companii active in fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicatiile Romanian Business Digest si Major Companies in Romania in variante print si online.
Serviciile noastre includ: servicii de agentie de evenimente, servicii de comunicare si direct marketing - call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, BUSINESS to more BUSINESS, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit.
Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2016 de catre Doingbusiness.ro sunt disponibile aici.