Scris la data: 30 Apr 2018, 15:01
Gata, am rezolvat problema
1 schimbat contact hublou - 25ron
2 pe placa de baza sau modul electronic sa prajit un integrat de putere ( LNK304GN ) - 10ron
Scris la data: 16 Apr 2018, 17:57
Buna ziua
Va rog frumos daca ma puteti ajuta si pe mine cu o problemea aparuta la o masina de spalat Gorenje Model WA610SYB. problema aparuta ; in timpul spalarii masina a ramas fara curaent, efectiv nu mai era prinse nici un led, bun zic hai sa verific priza - buna, dupa care am desfacut capacul superior si cu surubelnita de tensiune verificat cablu alimentare care sa vede pina la intrare in prima piesa - tensiune exista, bun zic sa vedem daca cumva periile colectoare de la motor sunt ok. demontat motor si suporti periilor colectoare si mai au destul carbune. apoi sotia mi-a spus ca in ultima vreme masina pornea mai greu in sensul ca trebuia sa faca procedeul de inchidere hublou de cateva ori sau sa impingga mai tare de hublou sa porneasca. Acuma credeti ca ar fi posibil ca acest contact hublou sa fie defect ? si cum pot sa-l verific, sau daca sunt si alte defecte. Daca aveti alte sugestii sunt binevenite. In eventualitatea unor raspunsuri eu va multumesc anticipat tuturor celor care ma puteti ajuta
Cu stima si consideratie Radu
Scris la data: 10 Jan 2018, 15:21
Va multumesc pt raspuns, voi demonta piesa si o voi duce la un electronist
Scris la data: 04 Jan 2018, 08:06
Buna ziua am un Arctic EF5800 si are urmatoare problema, pe oricare program selectat dau masina trage apa doar cateva secunde dupa care se opreste si nu mai are nici o miscare. apoi daca selectez butonul Stoarcere/ Evacuare pompa lucreaza si masina invarte cuva . Ca o remarca furtunul de evacuare nu este ridicat la cel putin 60cm dar pana acuma a fuctionat asa.
Va multumesc anticipat, cu stima si respect
Scris la data: 27 Jul 2015, 19:50
gata am rezolvat, erau carbuni dusi iar dupa inlocuire totul e revenit la normal
Scris la data: 27 Jul 2015, 16:11
Buna ziua
Va rog sa ma sfatuiti care ar fi problema la o masina indesit WIE 87 cu urmatoarea simptoma. Dupa selectarea progamului cad apas butonul start masina nu afiseaza pe display simbolul cu lacat hublou blocat dar in schimb se aude cum blocheaza hubloul ( si nu se deschide ) iar dupa cateva momente apare pe display mesajul " DOOR" iar pe panou nu palpaie nici un led si masina nu face nimic, adica sa ia apa sau sa invarta cuva
Va multumesc anticipat pt un eventual raspuns
Scris la data: 04 Mar 2015, 08:31
Va multumesc din suflet ca ma ajutati asa prompt cu solutii, deci ce se intampla ( spusele proprietarei) pe programul 8 cu temp setata la 60°C masina baga apa face test ul de pompa adica se invarte putin dupa acre masina invarte de vreo 2 ori si gata nu mai vrea sa faca nimic , nu leduri care sa palpaie doar cel de program aprins, acuma in legatura cu motorul la aceasta masina l-am schimbat acum vreo 3-4 luni in urma ( original sa ars) I-am verificat carbunii si legaturile sunt ok. dar aseara proprietara la rugamintea mea de a testa si alt program sa vedem cum se comporta a selectat prog 5 cu 40°C si masina a mers impecabil cu 2 spalari chiar fara erori, deci ciudat programul asta 8/60°C Tot azi ma voi duce sa pun la loc modulu electronic original pe care l-am curatat si spalat, ( cel cu eroare F03 adica ledurile 3 si 4 aprinse intermtent) l-am analizat foarte atent la lupa chiar sa vad dac gasesc ceva pe el bulit ( tiristor, condesator, rezistenta, diode ceva) nimic umfat sau ars
Cu stima si consideratie pt tot ceea ce faceti / va voi tine la current cu rezolvarea problemei daca reusesc
Scris la data: 03 Mar 2015, 13:39
buna ziua, revin la problema mea pe care am rezolvat-o partial, adica am luat modulul electronic de la alta masina ( INDESIT WISL 105X ) care are panoul identic cu cea WIL 85 si l-am montat iar la functionarea in gol (fara rufe) a mers foarte bine fara nici o eroare, tot aseara dupa acest test in gol sa incarcat masina cu rufe si surpriza a mers o perioada si dupa aceea sa oprit fara sa se aprinda leduri pe panou. Eu am verificat senzorul de temp ( la temp camerei) si este bun adica am cei 20kohmi, dar acum nu stiu cum trebuie verificat daca este in scurt circuit. Acuma cu acest modul masina de ce functioneaza?( partial in gol) nu ar fi trebuit sa apara aceeasi eroare daca senzorul avea ceva? Oricum voi studia foarte atent si modulu ei original sa vad daca nu cumva buba o fo si aici. Va multumesc anticipat pt sfaturi
Scris la data: 20 Feb 2015, 12:21
Buna ziua, ma ajutati cu un sfat in legatura cu 2 rulmenti pe care trebuie sa-i schimb si nu stiu pe care sa-i aleg:
- 6204 si 6205 ZZ cu protectie metalica la praf sau LLU cu protectie la apa
Eu personal nu am mai montat niciodata acesti rulmenti (LLU) si nu stiu cum se comporta in timp
Va multumesc
Scris la data: 18 Feb 2015, 10:05
cel mai corect ar fi sa chemati un meserias in domeniu deoarece trebuie vazuta si cauza care a produs ruperea curelei si de ce cuva sa bilocat
Scris la data: 18 Feb 2015, 09:56
in primul rand ar trebuii sa o poti testa cu apa deoarece asa se vede daca un program este functional 100% si abia apoi se pot trage concluzii, in al doilea rand spui sa ai suflat pe furtunul de presostat (si nu inteleg de ce ) acest presostat ar rolul de a citi nuivelul apei in cuva adica se creaza o anumita presiune si apoi intreupe alimentarea Concluzie : duceti masina si testati-o cu apa sau asteptati pana timpul va permite
Scris la data: 13 Feb 2015, 10:41
repozitioneaza masina la boloboc, ai atins cumva butoanele accidental in timpul repozitionarii?
Scris la data: 13 Feb 2015, 09:22
ai cumva caneluri pe axul motorului? atunci demonteaza cureaua si repozitioneaza mai spre interiorul masinii (la axul motor) si dupa motarea pe fulie tambur, apoi faci 2 rotatii complecte in gol cu mana si vezi cum va sta cureaua, daca mai trebuie repeti procedura
Scris la data: 10 Feb 2015, 22:51
Multumesc pt promtitudinea raspunsului, se poate verifica cu un aparat de masura ceva?
Scris la data: 10 Feb 2015, 22:26
Buna seara, am o masina INDESIT WIL85 si orice program aleg baga apa incontinu si in acelasi timp o si evacueaza pompa, raman aprinse intermittent ledurile verzi nr 3 si 4 dar si ledul rosu blocare hublou, ce cod poate fi? Am verificat carbunii la motor sunt OK
Stma tuturor Radu M.
Scris la data: 29 Jan 2015, 20:41
sa nu fie cazut furtunul de evacuare apa din spate pe jos, adica vedeti daca mai este in clemele lui, daca nu ridicati-l, trebuie sa fie prins acolo in spate la o inaltime prestabilita deoarece trebuie sa se creeze o presiune in masina in momentul cand se alimenteaza cu apa
Scris la data: 28 Jan 2015, 16:45
Acela este robinetul de alimentare cu apa, ATENTIE (robinet_coltar_bronz_1/2 - 3/4) in cazul in care aveti piesa respectiva de la un alt robinet s-ar putea sa se potriveasca, cel mai indicat ar fi sa inlocuiti tot robinetul deoarece acel "flururas" sa rupt din cauza ca bila robinetului sa colmatat la interior cu calcar si ca atare cand a-ti incercat sa opriti apa sa rupt. Pe viitor va sfatuies sa INCHIDETI acel robinet de fiecare data cand a-ti terminat de spalat, aceasta particularitate va fost explicata si in manualul de folosire a masinii, nu este indicat sa-l tineti deschis tot timpul ( de aceea se monteaza acest robinet) chemati un instalator
Scris la data: 14 Jan 2015, 16:49
TOATA STIMA SI DUMNEZUE SA VA DEA SANATATE domnule "electrocasnice" pentru toate informatiile oferite aici pe forum atat mie cat si celorlalti
azi am montat motorul la loc si EVRIKA totul functioneaza impecabil, inca si mai bine, deoarece avea un zgomot urat la turatii, a fost slabita piulita la roata angrenare cuva, deci in concluzie : Va multumesc din suflet
Scris la data: 13 Jan 2015, 21:38
azi am reusit in sfarsit sa lipesc firele de la carbuni pe suporti dupa o chinuiala a naibii, pistolul de lipit i-mi juca feste, dar nu am avut timp sa si montez motorul la lo ( a trebuit sa merg la serviciu) As dori sa va intreb unde este amplasat TRIAC-ul ? se poate sa fie si aceasta o cauza?
Cu stima
Scris la data: 12 Jan 2015, 16:32
Buna ziua, va rog din suflet daca ma puteti ajuta cu o informatie. Am o masina de spalat WHIRPOOL FL5103 si nu mai vrea sa porneasca deloc adica nu mai baga apa si implicit nu pleaca in program ( orice program selectez) Acum ce am facut eu:
1-- am demontat si verificat electrovalva daca inchide/deschide- OK
2--am demontat si verificat pompa apa - curata si functioneaza
3--am demontat motorul si verificat carbunii - aici am observat ca acesti carbuni sunt uzati aproape de maxim si tot azi am cuparat un set nou pe care maine ii voi schimba
Am facut aceste verificari deoarece cineva mi-a "vandut" un pont precum ca aceste FL-uri de la Whirpool prima data pana sa bage apa, trebuie sa porneasca pompa si motorul sa invarta sau invers si in continuare ciclul de spalare. Daca si dupa schimbare perii masina nu porneste atunci ce credeti ca ar mai trebuii sa verific? Butonul blocare hublou functioneaza deoarece i-mi blocheaza usa can dau orice program
Va multumesc anticipat pentru un eventual raspuns
Scris la data: 07 Apr 2014, 21:31
in acest caz daca as opta pt schimbare cuvei cu una noua asta ar insemna un cost de aproape 50% din pretul uneia noi, oricum voi incerca sa o tai ca oricum va sfarsi pt teste iar daca o reusec o voi tine pt spalari ocazionale rufe foarte murdare
Cu stima Radu
Scris la data: 04 Apr 2014, 09:30
Buna ziua
Ma-am lovit si eu de o problema la o masina de spalat INDESIT WIN 101 ( 46464840100 ) la care s-au dus rulmenti, toate bune zic, o demontez vad ce serie au rulmenti si semeringul si o sa-i schimb dar dupa demontare surpriza, cuva nu se poate demonta si implicit sa ajung la rulmenti deoarece am observat ca este capsulata la cald cred deoarece se vad acele amprente de strangere de imprejurul capacului cuvei, nu are nici suruburi nici cleme cum aveau alte masini. Ce ma puteti sfatui :
-se poate desface la cald cu o suflanta de aer cald si apoi lipita si etansata cu silicon?
-trebuie alta cuva cu tot cu tambur? in acest caz investitia cred ca e un pic cam mare
Cu stima si va multumesc pt un raspuns anticipat